درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 23:57   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مسئولیت اجتماعی و ESG  

شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
صنعت ما دارای بهترین دستورالعمل‌ها در جهان برای محیط‌زیست، بهداشت و ایمنی است. اما ESG آن را یک گام دیگر جلو می‌برد. در این ویدیو، بنیانگذار ما، دان ریس، گام‌های عملی و قابل اجرا را معرفی می‌کند که شما و سازمان‌تان می‌توانید در مسیر اجرای ESG طی کنید. ما به طور خلاصه درباره ESG توضیح خواهیم داد. این‌که چه معنایی دارد، چرا مهم است و از کجا شروع کنید. امیدواریم این ویدیو برای‌تان مفید باشد.
یکشنبه، 20 اسفند 1402 - 11:54

صنعت روابط‌عمومی در مقابله با شستشوی سبز ناکام مانده است صنعت روابط‌عمومی در مقابله با شستشوی سبز ناکام مانده است
این گزارش به وضوح نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی در مقابله با بحران آب و هوا کوتاهی می‌کند. این موضوع نه تنها به ضرر محیط زیست است، بلکه به اعتبار و آینده این صنعت نیز آسیب می‌رساند.
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 11:03

 سیستان و بلوچستان، مسئولیت اجتماعی و هم‌افزایی ملی سیستان و بلوچستان، مسئولیت اجتماعی و هم‌افزایی ملی
وظیفه انسانی و میهنی همه ما این است که در شرایطی که در آستانه فصل بهار قرار داریم با هم‌افزایی و تصمیم گری‌های به هنگام شرایطی را فراهم کنیم که مردم این استان با کمترین کمبود سال جدید را آغاز کنند. این در حالی است که امسال آغاز فصل بهار با ماه مبارک رمضان نیز همراه شده و به همین دلیل وظیفه دینی و انسانی ما حکم می‌کند توجه ویژه‌ای به وضعیت زندگی مردم سیل‌زده در این استان داشته باشیم.
جمعه، 25 اسفند 1402 - 15:41

نقش روابط‌عمومی و ارتباطات در گسترش  ای‌اس‌جی نقش روابط‌عمومی و ارتباطات در گسترش ای‌اس‌جی
جنبش ای‌اس‌جی و پایداری برای تبدیل شدن به یک عامل مهم در تصمیم‌گیری‌ها به برنامه‌ریزی، تشویق همکاری باز و اعتمادسازی نیاز دارد. با این وجود، دیدن این که متخصصان روابط‌عمومی در حال برداشتن گام‌های مهمی برای تعریف و تنظیم یک استراتژی ارتباطی یکپارچه هستند، دلگرم کننده است.
دوشنبه، 14 اسفند 1402 - 14:07

روابط‌عمومی ها واسطه سازمان و جامعه در زمینه مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی ها واسطه سازمان و جامعه در زمینه مسئولیت اجتماعی
همراهی و همگرایی در سازمانها از طریق روابط‌عمومی های متخصص، با تجربه، کارآمد و تاثیرگذار شکل می گیرد و ایجاد ارتباط با مخاطبان، جامعه و مجریان و ذینفعان و گروه مرجع از مهم ترین وظایف روابط‌عمومی سازمانهاست.
دوشنبه، 16 مرداد 1402 - 08:14

گزارش نشست علمی بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی گزارش نشست علمی بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی
در فضای کنونی که بر حوزه مسئولیت اجتماعی در کشور حاکم شده است، توجه و شناخت بیشتر و دقیقتر بسترهای شکل گیری مبانی تئوریک مسئولیت اجتماعی، بسط مفهومی آن، امری مهم و ضروری است. د
جمعه، 30 تیر 1402 - 14:33

مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال ذینفعـان مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال ذینفعـان
مسئولیت اجتماعی شـرکت ها (CSR) به ارائه روش هایی می پردازد که سازمانها در فضاهای کسب و کار خود به آن عمل کنند و پاسخگوی توقعات جامعه، انتظارات تجاری، قانونی و اخلاقی اجتماعی آنان باشد چرا که سازمانها مسئولیت های بزرگـی در زمینه اجتماعی، اقتصادی و محیطی در قبال کارکنـــان، سهامداران، مشتریان، دولت، تامیـن کنندگان و سایر ذینفعان خود بر عهده دارند.
یکشنبه، 28 خرداد 1402 - 12:51

 اوبر ایتس: نماینده جدید تغییر در مسوولیت اجتماعی شرکتی اوبر ایتس: نماینده جدید تغییر در مسوولیت اجتماعی شرکتی
بازیگران موجود باید به دنبال روش‌های جدیدی برای ارائه ارزش به مشتریان خود باشند. مسائل و مشکلات سیستمی مثل ضایعات مواد غذایی، در صورت عدم‌مشارکت و مسوولیت‌‌‌پذیری طرف‌‌‌های درگیر مثل پلتفرم‌‌‌های شخص سوم، شدیدتر و بدتر می‌‌‌شوند. نمونه‌‌‌هایی مثل مشارکت اوبر ایتس با کرنرشاپ، این پلتفرم‌‌‌ها را در موقعیت منحصر به فردی قرار می‌دهد تا برنامه توزیع مجدد غذا را با همکاری خواربارفروشی‌‌‌ها پیش ببرند و حسن نیت این شرکت‌ها را در پایبندی به مسوولیت اجتماعی شرکتی به اثبات برسانند.
شنبه، 13 خرداد 1402 - 11:21

رابطه بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها رابطه بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها
در عصر کنونی بازاریابی بر اساس برخی ملاحظات محیطی و اجتماعی به عنوان یکی از مهم ترین فعالیت های شرکت های تولید کالا و خدمات مطرح است و یکی از حیطه های بازاریابی که در مسائل محیطی مباحث زیادی به این موضوع اختصاص یافته، بازاریابی سبز یا بازاریابی اجتماعی است. بازاریابی سبز در واقع به معنای بازاریابی برای کالاها و خدماتی است که استفاده از آنها از نظر سازگاری با محیط زیست‌ مطلوب تر است.
دوشنبه، 8 اسفند 1401 - 18:52

مسئولیت اجتماعی شرکتی در سال 2023 مسئولیت اجتماعی شرکتی در سال 2023
آمارها اهمیت فزاینده مسئولیت اجتماعی شرکتی را نشان می‌دهد که بدون شک با شیوع همه‌گیری تسریع شده است. 77 درصد از مصرف‌کنندگان انگیزه بیشتری برای خرید از شرکت‌هایی دارند که متعهد به مسئولیت اجتماعی هستند. به‌علاوه، اکثریت سرمایه‌گذاران (73%) تایید می‌کنند که تلاش برای بهبود محیط زیست و جامعه بر تصمیمات سرمایه‌گذاری آنها تاثیر دارد.
چهارشنبه، 2 فروردین 1402 - 00:33

مراحل مدیریت مسئولیت اجتماعی مراحل مدیریت مسئولیت اجتماعی
با توجه به شاخص‌های به‌دست‌آمده، نتایج حاصل از پروژه ها اندازه گیری شده و با خط مشی مسئولیت اجتماعی تطبیق داده می‌شود و در نهایت می‌توان با ارزیابی آن با استانداردهای موجود جهانی از صحت حرکت در این مسیر اطمینان حاصل نمود.»
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 08:04

موقعیت شغلی و مسئولیت اجتماعی موقعیت شغلی و مسئولیت اجتماعی
اعتماد عمومی به موسسات و شرکت‌ها هرگز پایین نبوده است. با کاهش ذخایر "سرمایه شهرت" شرکت، برآورده ساختن انتظارات ذینفعان در مورد مسئولیت اجتماعی برای بسیاری از شرکت‌ها به مهم‌ترین هدف کسب‌وکار تبدیل شده که به شرکت این امکان را می‌دهد تا در کسب‌وکار باقی مانده، مستقل باشد یا سهم بازار را حفظ کند.
دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 09:02

رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست
«یک تناقض مربوط به مسأله تعریف مسئولیت اجتماعی شرکت، مسأله «رد و طرد» است. هیچ مدیر امور شرکتی اعتراف نمی‌کند که شرکتش از نظر اجتماعی غیرمتعهد و مسئولیت‌ناپذیر است. شرکتی که نمی‌تواند بپذیرد که هر چیزی که انجام می‌دهد بدتر و کمتر از عملکرد یک شهروند شرکتی خوب است و این‌که وقتی قوانین رفتاری خود را نقض می‌کند به آنها اعتراف نمی‌کند، نمی‌تواند از مکانیسم‌های لازم برای یادگیری، آموختن و پیشرفت برخوردار باشد.
یکشنبه، 9 بهمن 1401 - 10:00

روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
مسئولیت اجتماعی شرکت برابر است با «اقدامات شرکت به منظور توسعه اقتصادی پایدار، مشارکت و همکاری با پرسنل، خانواده آنها و جامعه محلی و کل جامعه برای بهبود کیفیت زندگی
شنبه، 8 بهمن 1401 - 11:59

روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی
مسئولیت اجتماعی شرکتی توسط یکی از سه راه انجام می‌شود: انتشار اطلاعات، رویکرد پاسخ‌دهی و رویکرد تعاملی. هم تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و هم بازاریابی مسئولیت اجتماعی شرکتی به عنوان یک معنا برای ترویج شفافیت و پاسخگویی، ایجاد اعتماد میان سازمان و عموم مردم کلیدی شرح داده شده‌اند.
جمعه، 7 بهمن 1401 - 09:57

کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند
تغییر عملیات کسب‌‎وکار به‌منظور واکنش به گرایش‌های مسئولیت اجتماعی، می‌تواند یک فرایند زمان‎بر، غیرمتداول و هزینه‎‌بر باشد. بسیاری از کسب‎‌وکارهای سنتی، آن را همچون یک چالش ساختاری می‌دانند اما با افزایش ضرورت دستورالعمل‌های زیست‌محیطی، کارکنان و مشتریان و سرمایه‌گذاران، اهمیت بیشتری را برای این مسأله قایل می‌شوند. هم‌اکنون هم تاثیر این موضوع در جذب سرمایه‎ شرکت‌ها را مشاهده می‌کنیم.
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 - 22:56

موفقیت در مسئولیت اجتماعی را بخشی از ذات شرکت تان کنید موفقیت در مسئولیت اجتماعی را بخشی از ذات شرکت تان کنید
پژوهش های ما در این حوزه نشان می دهد که کلید این کار، ارتباط فعالیت مسئولیت اجتماعی شرکت با کسب و کار اصلی شرکت است- این مساله باید برای ذینفعان؛ کارکنان و مصرفت کنندگان؛ دولت و سازمان های غیر اقتصادی و غیر سیاسی؛ رقبا و جفت های صنعتی طنین انداز شود.
دوشنبه، 19 خرداد 1393 - 05:57

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود؟ روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود؟
مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان سازمانهایی را ترجیح می دهند که مأموریت های آنها، ارزش های خود را منعکس کند: "با انجام کارهای خوب" یک بررسی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 15:21

هنر گوش کردن هنر گوش کردن
متخصصان ارتباطات در شناسایی تحولات واقعی صورت گرفته در عقاید مصرف کنندگان و راهنمایی شرکت ها در خصوص اتخاذ موانع مناسب با توجه به هر موضوع نقشی اساسی ایفا می کنند. لازم است متخصصان روابط عمومی در اسرع وقت قادر به شناسایی مسایل زیان بار حقیقی و بالقوه بوده و به مشتریان خود کمک کنند به محض بروز مسایلی از این قبیل، به جای حیرت کردن، نظام هایی را برای پرداختن به مشکلات ایجاد کنند.
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1391 - 06:20

 مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
بنیاد مدیریت کیفیت اروپا یا EFQM که بنیادی وابسته به اتحادیه اروپاست، در مدل الگوی تعالی خود برای سازمان‌ها، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها را به عنوان یکی از ارزش‌های هشت‌گانه خود معرفی کرده است. همچنین، یکی از معیارهای نه‌گانه خود را برای ارزیابی شرکت‌ها، به این امر اختصاص داده و هشت درصد از امتیاز کل ارزیابی یک سازمان را برای این معیار قائل است.
چهارشنبه، 11 تیر 1399 - 21:30

ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی
روابط‌عمومی و نقش موثر و فعال آن، پیشران این تغییر و تحولات بنیادین است تا در کنار مدیران استراتژیست و کارکنان تلاشگر شرکت، برای درونی کردن پایه های اصلی مکتب یادگیری مدیریت در تفکر و رفتار منابع انسانی سازمان (شامل تفکر سیستمی، مدلهای ذهنی، آرمان مشترک، یادگیری تیمی و قابلیتهای شخصی)، به عنوان زمینه اصلی برای تجلی قابلیتهای بالقوه نامحدود ایشان، همت خود را مصروف نماید.
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 11:14

مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی
نتیجه خوب از کار خوب ضرب المثل مسئولیت اجتماعی است.بیش از 30 است که مسئولیت اجتماعی با روابط عمومی در جهان گره خورده است.روابط عمومی با ترغیب آگاهانه تر بر اساس شناخت بهتر از انتظارات وتوقعات جامعه منجر به افزایش شهرت سازمان خواهد شد.
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 21:17

مسئولیت اجتماعی شرکت ها مسئولیت اجتماعی شرکت ها
مسئولیت اجتماعی نه به معنای اقدامات خیرخواهانه است و نه فعالیتهای روابط عمومی، در واقع به معنای سرمایه گذاری هوشمندی است که هم برای شرکت و هم برای جامعه سودمند است.
دوشنبه، 29 خرداد 1396 - 02:09

افزایش امکان مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی افزایش امکان مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی
یکی از منافع چشمگیر ارتقاء مسولیت پذیری اجتماعی و تصمیم گیری اخلاقی در بین دست اندرکاران روابط عمومی آن است که این امور به تقویت اعتبار و افزایش مشارکت آنان در تصمیم گیری های مدیریت منجر می شود.
سه شنبه، 18 آبان 1395 - 09:20

رژیم اطلاعات و ارتباطات هر کشوری متناسب با فرهنگ بومی آن کشور است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری خواستار برگزاری آزمون سواد رسانه‌ای از کارمندان دولت شد و گفت: رژیم اطلاعات و ارتباطات هر کشوری متناسب با فرهنگ بومی آن کشور باید درنظر گرفته شود.
چهارشنبه، 17 شهریور 1395 - 12:41

مسئولیت اجتماعی، مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی مسئولیت اجتماعی، مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیته علمی پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت، مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی دانست.
دوشنبه، 23 فروردین 1395 - 23:16

حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بانکداری کشور حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بانکداری کشور
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می¬تواند با الزام صدور گزارش عملکرد مسئولانۀ سالانه توسط بانک های کشور یا وضع مقررات مرتبط با سرمایه¬گذاری و نحوۀ اعطای تسهیلات مالی به بنگاهها توسط بانکها بر اساس تاثیرات اجتماعی فعالیت مورد نظر، بنگاهها را به سمت فعالیت مسئولانه سوق دهد.
سه شنبه، 20 مرداد 1394 - 23:54

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی بانک ها روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی بانک ها
توجه به مسئولیت اجتماعی، تأثیرات قابل توجهی در جلب نظر ذینفعان کلیدی هر سازمان دارد، به شرط آنکه آن سازمان در تعریف مسئولیت اجتماعی خود دقیق، مسئولانه و با خلاقیت عمل کرده باشد. مجموعه این نکات باعث شده است که سازمان‌های بزرگ به اهمیت مسئولیت اجتماعی پی ببرند و کم کم آن را در فعالیت‌های خود لحاظ کنند. این چنین است که سازمانی پایدار در جامعه‌ای پایدار خواهیم داشت.
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 - 11:37

مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری
روابط عمومی ها درعین حال، نمایندگان افکارعمومی در سازمان و سفیران آن برای پاسخگویی به ذینفعان در فضای عمومی هستند تا بکوشند تدوین سیاست ها، راهبردها و برنامه های موسسات و سازمان ها، همراستا با منافع عمومی بوده و تصمیمات به گونه ای اتخاذ شود که منافع عمومی لحاظ شده و خواسته های مشتریان و عامه مردم مدنظر قرارگیرند.
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 - 10:28

اهمیت پژوهش در مسوولیت اجتماعی اهمیت پژوهش در مسوولیت اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها یا CSR که در زمره مفاهیم اخلاق کسب‌وکار مطرح می‌شود، موضوع حساسیت‌برانگیز سال‌های اخیر بوده است.
پنجشنبه، 30 بهمن 1393 - 02:47

استاندارد جهانی برای مسئولیت اجتماعی
زمینه تدوین استاندارد بین المللی مسئولیت اجتماعی SR ازکنگره جهانی محیط زیست آغاز می شود که در سال 1992 در ریودوژانیرو برگزار شد. در این کنگره ارتباط بین مسئولیت اجتماعی و پایداری سازمان ها مطرح گردید، سپس این موضوع در کنگره جهانی توسعه پایدار که در سال 2002 در آفریقای جنوبی برگزار شد نیز مورد بحث قرارگرفت
جمعه، 17 بهمن 1393 - 20:45

آشنایی با مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی موسسه ای است غیر دولتی، غیر انتفاعی که با هدف ترویج مفهوم حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها تسهیل فضای کسب و کار مسئولانه در سال 1385 تشکیل شده است.
جمعه، 17 بهمن 1393 - 20:42

موردکاوی مسوولیت اجتماعی متفاوت دو شرکت در رفتار با کارگران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای پرهیاهوی خرده‌فروشی‌ها، تقریبا هیچ شرکتی نتوانسته به اندازه شرکت کاستکو (Costco) به شایستگی و محبوبیت برسد. این شرکت میانگین دستمزد بیش از 20 دلار در هر ساعت را به کارمندان خود می‌پردازد.
شنبه، 11 بهمن 1393 - 12:18

کسب اعتبار با گزارش‌های عملکرد اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنترل استراتژیک به‌عنوان یکی از کارکردهای مدیریت و پنجمین گام در فرآیند مدیریت استراتژیک درپی حصول اطمینان از این است که سازمان تحت کنترل باقی می‌ماند و به اهداف، مأموریت‌ها و استراتژی‌های خود دست می‌یابد. برنامه‌ریزی بدون کنترل کامل نیست؛ زیرا کارکرد کنترل تلاش می‌کند که فعالیت‌های مدیریت را در انطباق با برنامه نگاه دارد.
پنجشنبه، 25 دی 1393 - 18:26

مسئولیت اجتماعی در موسسه بانکی FINANS BANK مسئولیت اجتماعی در موسسه بانکی FINANS BANK
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- FINANS BANK پنجمین بانک بزرگ ترکیه از لحاظ دارایی می باشد این بانک تصمیم گرفت در فعالیت های مسئولانه بر مبنای توسعه پایدار مشارکت داشته باشد.
یکشنبه، 16 آذر 1393 - 15:59

اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها در فضای مجازی اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها در فضای مجازی
مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها برگرفته از نظریه هنجاری سیبرت و همکارانش در سال 1956م است. در نظریه هنجاری سیبرت که در حوزه رسانه ها قرار دارد شامل نظریه اقتدارگرا یا استبدادی، نظریه آزادی رسانه ای، نظریه مسئولیت اجتماعی رسانه ها و نظریه مسلکی (رسانه های شوروی سابق) است.
دوشنبه، 28 مهر 1393 - 22:45

از «ارتباطات باند پهن برای توسعه پایدار» تا «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» از «ارتباطات باند پهن برای توسعه پایدار» تا «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ۲۷ اردیبهشت روز «ارتباطات و روابط عمومی» در ایران و «روز جهانی جامعه اطلاعاتی» در همه جهان است.
جمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 12:42

​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی
در هفته روابط‌عمومی سال 1393 مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
سه شنبه، 26 فروردین 1393 - 10:32

سرمایه های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها سرمایه های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها
امروزه از شرکت‌های بین‌المللی انتظار می‌رود در عرصه‌های غیر تجاری مانند حقوق بشر, اصناف بازرگانی, سیاست‌های زیست محیطی, کمک‌های عام المنفعه, توسعه اجتماعی, حاکمیت شرکتی و مسایل محیط کار نقش فعالی ایفا کنند.
سه شنبه، 26 فروردین 1393 - 07:35

 نقش روابط عمومی در مسئولیت‌اجتماعی سازمانی نقش روابط عمومی در مسئولیت‌اجتماعی سازمانی
«توسعه»؛ واژه‌ای است که برای همه کشورها، دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها با اهمیت و جدی است. در درون این توسعه، بیش از هر عبارت دیگر، در رسانه‌ها و اطراف‌مان، واژه‌های توسعه اقتصادی، توسعه سیاسی و توسعه اجتماعی را می‌شنویم.
دوشنبه، 25 فروردین 1393 - 06:45

رسالت روابط عمومی ها در گذرگاه مسئولیت اجتماعی رسالت روابط عمومی ها در گذرگاه مسئولیت اجتماعی
اشاره: از منظر توسعه، همواره سرمایه اجتماعی و به نوعی منابع انسانی کارآمد به عنوان مهمترین عامل پیشرفت هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند. که در این میان نخبگان، اندیشمندان و روشنفکران و به عبارتی رهبران فکری، سرمایه‌های اجتماعی ارزشمندی بوده که می‌توانند پایه‌گذار حرکت رو به رشد و جلوی هر جامعه‌ای را از ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی رقم زنند.
شنبه، 23 فروردین 1393 - 07:20

باور مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تعالی‌بخش سازمان‌ها باور مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تعالی‌بخش سازمان‌ها
باید توجه داشت که برای تقویت مسئولیت اجتماعی لازم است یک تصویر روشن و شفاف از مفهوم مسئولیت اجتماعی بانک ها داشته باشیم و بتوانیم معیارهایی برای اندازه گیری رعایت این مسئولیت ارایه کنیم.
دوشنبه، 18 فروردین 1393 - 02:49

      روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی       روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی
گنجاندن موضوع مسئولیت های اجتماعی در حیطه وظایف روابط عمومی نشان دهنده مشارکت بالای سازمانی و روابط دو سویه بین سازمان و جامعه می باشد. یکی از وظایف مهم روابط عمومی در جامعه ای که می خواهد به سمت توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حرکت کند، توسعه مسئولیت های روابط عمومی در حیطه اجتماع می باشد.
پنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:44

مسئولیت های اجتماعی بزرگترین خودروساز خاورمیانه مسئولیت های اجتماعی بزرگترین خودروساز خاورمیانه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اساساً یک سازمان برحسب نیازی عمومی و اجتماعی به‌وجود می‌آید و مبنای ایجاد سازمان نیاز به تولید کالا و یا ارائه خدمت به جامعه است. لذا نه سازمان می‌تواند خود را از جامعه جدا کند و نه جامعه می‌تواند بدون سازمان زندگی کند.
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 10:00

      پیوند میان روابط عمومی و مقوله مسئولیت اجتماعی       پیوند میان روابط عمومی و مقوله مسئولیت اجتماعی
اساساً یک سازمان برحسب نیازی عمومی و اجتماعی به‌وجود می‌آید و مبنای ایجاد سازمان نیاز به تولید کالا و یا ارایه خدمت به جامعه است. لذا نه سازمان می‌تواند خود را از جامعه جدا کند و نه جامعه می‌تواند بدون سازمان زندگی کند. از نتایج این رابطه لاینفک این است که هر تصمیم و عمل سازمان به نحوی روی جامعه تأثیر می‌گذارد. تأثیرگذاری فوق باعث می‌شود که آحاد جامعه، خود را در عملکرد سازمان سهیم دانسته و از سازمان مسئولیت خواسته و حسابرسی کنند.
یکشنبه، 10 فروردین 1393 - 06:00

      روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که از او می خواهند       روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که از او می خواهند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چه در عرصه های داخلی و حتی در عرصه های بین الملل، نیازمندی هایی که ایفای نقش مسئولیت اجتماعی نه تنها نهاد روابط عمومی بلکه تمامی اجزای شکل دهنده اجتماع در حال حاضر کشور ایران را استمداد می طلبد و چه بسا که دست اندرکاران حرفه روابط عمومی نیز خود در دایره نیازمندی ها و کانون خواسته های بی شمار باشد. اما چه می توان کرد؟
پنجشنبه، 7 فروردین 1393 - 21:26

مسئولیت اجتماعی روابط عمومی، رسالتی فرا سازمانی مسئولیت اجتماعی روابط عمومی، رسالتی فرا سازمانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بدون تردید روابط عمومی ها و رسانه های جمعی، به عنوان دو کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و رشد فرهنگی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارند؛
پنجشنبه، 7 فروردین 1393 - 21:18

مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئولیت اجتماعی  از جمله مقولاتی است که سالهاست توسط صاحبنظران مسایل ارتباطی و یونسکو در حوزه مطبوعات و رسانه ها با تا کید بر اخبار توسعه مطرح شده است ولی متاسفانه این مفهوم  در حوزه روابط عمومی تاکنون بکار گرفته نشده است که در این یادداشت به بخشی از ابعاد مفهومی مسئولیت اجتماعی روابط عمومی بر اساس نظام های حاکم بر رسانه ها پرداخته می شود.
شنبه، 17 اسفند 1392 - 18:45

اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر رفتار مصرف کنندگان در ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مفهوم مسئولیت اجتماعی هر روز بیشتر به عنوان یکی از مسئولیتهای سازمان جایگاه خود را پیدا میکند.این مفهوم اکنون نه به عنوان بخشی از مسئولیتهای قانونی سازمانها بلکه به عنوان یک رسم یا سنت مورد توجه قرار میگیرد.
جمعه، 6 دی 1392 - 08:42

بررسی اثرات فردی و سازمانی مسئولیت اجتماعی شرکت ها
چکیده: مسئولیت اجتماعی سازمان ها مسئله جدی و مورد توجه شرکت ها در سالهای اخیر بوده و نیز یکی از رکن های اصلی و دلیل پیشرفت سارمانها بوده است.که این مسئولیت ها برای آنها فواید دوجانبه ای در بر خواهد داشت به طوری که هم سازمان از عملکرد مسئولیت پذیر و منسجم خود بهره می برد و هم جامعه و افراد ذینفع برداشت مثبت تری از عملکرد و نقاط قوت سازمان خواهند داشت.
یکشنبه، 24 آذر 1392 - 08:54

مسئولیت اجتماعی روابط عمومی شرکت‌های بیمه مسئولیت اجتماعی روابط عمومی شرکت‌های بیمه
کارشناسان و اساتید علوم اجتماعی، در خصوص مسئولیت اجتماعی روابط عمومی معتقدند، روابط عمومی نه تنها نسبت به سیستم مدیریتی سازمان و یا شرکت خود، بلکه باید در قبال کلیه ارکان و ذینفعان شرکت پاسخگو باشد.
شنبه، 23 آذر 1392 - 18:40

شناسایی و تبیین مولفه های مسئولیت اجتماعی بازاریابی شرکت
شناسایی و تبیین مولفه های مسئولیت اجتماعی بازاریابی شرکت
یکشنبه، 3 آذر 1392 - 20:39

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی
مفهوم مسئولیت اجتماعی روابط عمومی یعنی چگونه از طریق روابط عمومی می توان به کار مسئولانه و ایجاد ارزش افزوده که این مسئولیت شامل کارکنان و مشتریان و محیط زیست نیز می شود.
شنبه، 31 فروردین 1392 - 11:44

مسئولیت اجتماعی در پست بانک مسئولیت اجتماعی در پست بانک
مسئولیت اجتماعی همواره بر مسئولیت و پاسخگویی به عنوان اساس رفتار آن در اجتماع تاکید دارد. حرکت در مسیر مسئولیت اجتماعی یک عامل ضروری است که منجر به تداوم فعالیت سازمان در بلندمدت می گردد.
جمعه، 20 بهمن 1391 - 12:48

مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی
با خبر رسانی در مورد این جوان شجاع و از جان گذشته، ما هم به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنیم!
جمعه، 19 خرداد 1391 - 10:11

مسئولیت اجتماعی شرکتی مسئولیت اجتماعی شرکتی
مسئولیت اجتماعی شرکت­ها یعنی مسئولیت شرکت در پاسخ­گویی به پیامدهای فعالیت­های که جامعه را تحت تأثیر قرار می­دهد و در برگیرنده همه ذینفعان شرکت است.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 19:49

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد